A oficina central de 1&1 Internet España S.L.U. (con sede en Madrid, rúa Narciso Serra 14) acosa aos seus usuarios de maneira ininterrompida. E no caso en que non poida acadar as súas necesidades, apóiase na empresa Infoscore, que non ten reparo ningún en recibir datos persoais (allea a Lei de Protección de Datos) e sumar arredor dun 50% na súa factura por encargo de cobro.
Esta asociación, Ollo Crítico (Asemblea de Comunicación e Debate), contratou unha reserva de dominio en 2009 que venceu en 2010. Ollo Crítico (Asemblea de Comunicación e Debate) decidiu non continuar coa reserva e enviou os correspondentes correos electrónicos dispoñibles na empresa 1&1. A empresa citada considerou que así non se daba por finalizado o asunto e insistiu en que non había anulación. Ollo Crítico (Asemblea de Comunicación e Debate) entendeu que se había unha fórmula fácil e sinxela para contratar, a mesma debería ser para rematar.
Con todo, 1 & 1 reiterou o seu acoso (recibos ao banco, chamadas, correos electrónicos). E dado que Ollo Crítico (Asemblea de Comunicación e Debate) non satisfacía as súas necesidades mercantís, contratou a unha empresa especializada 'para que nos puxésemos de xeonllos'. Ollo Crítico (Asemblea de Comunicación e Debate) non o fixo nin o fará. O que está claro é que este tipo de empresas pretenden (o mesmo ca as telefónicas) castigar á sociedade coa fórmula da necesidade. E non o imos consentir.
Denunciamos tanto a 1& 1 coma a Infoscore, para que as administracións locais, autonómicas e particularmente a estatal teñan en conta que é necesario lexislar dunha vez por todas de xeito que as necesidades momentáneas non se transformen nun argumento de lesa lei para acosar aos usuarios.
Ningún comentario:
Publicar un comentario