A Igrexa, a través da publicidade nos medios
de comunicación (que non é barata), insiste en que se lle insiran aspas no
apartado da declaración da renda alí onde figura o seu nome. A Igrexa afirma
que queren os cartos para investilos nos redutos de pobreza. E subliñan que é o
que fan habitualmente.
Sábese oficialmente
que non é certo o que preconiza a institución eclesiástica. Por exemplo, a
porcentaxe que a Igrexa destina a Cáritas non supera o 2% do seu presuposto. E sábese tamén que a pompa e boato da Igrexa
máis ben parecen os dunha corte real ca os dunha organización solidaria.
Informándonos entre
liñas (dada a carencia de ética na comunicación) coñécense moitos escándalos da
curia romana. Sábese que dispoñen dunha banca incívica, manexada polos seus
propios especuladores. E que moitos dos seus ‘executivos’ provocan o pánico
entre a sociedade infantil. Isto é, non son exemplo de sensibilidade. E non
digamos do seu matrimonio co poder: Hitler, Franco, Mussolini, Pinochet, Videla,
Stroessner,
etcétera.
A Igrexa, sen
faltar á verdade, non ten crise nin pasa fame. Eu coidaba que o tal Cristo, ese,
ao que tanto gaban coa boca pequena, comportábase de xeito totalmente distinto:
nin sequera tiña un lugar habitual no que residir, e anoxaba as xerarquías.
O caso é que se
podería dicir, en linguaxe coloquial, que a Igrexa é unha merda pinchada nun
pau. Pero direi só que a Igrexa é unha realidade ideolóxico financeira
internacional que pretende dirixir á sociedade cara un destino común no
universal: formar escravos para os seus socios ricos e poderosos.
Trátase, xa que
logo, dunha asociación rancia e ofensiva, que contempla aos seres humanos como
meros 'criados' ao seu servizo (por non utilizar un vocábulo máis mangallón).
Porque, iso si, se os ricos están ao seu carón, a Igrexa logrará que os pobres
—dadas as súas dificultades para sobrevivir— se entreteñan pregándolle a un
persoeiro lendario que lles bote unha man. Moito máis fácil que coller pedras e
tirarllas directamente aos do casco e as porras, funcionarios que protexen
precisamente esa Igrexa inventada polos ricos. E isto, que conste, non é
apoloxía do terrorismo, nin hai armas de destrución masiva, nin brancas nin
negras, nin cousa polo estilo de por medio. Trátase unicamente dunha metáfora
pura e simple. Dígoo por se algún censor ou vixilante da denominada autoridade
pon a funcionar os seus miolos. Aquí non vai ter caso.
E sigo coa miña
disquisición sobre o asunto.
Ata hai diferenzas
á hora da morte para un apostólico e romano.
Por exemplo, un
rico pode encargar funerais fantasiosos, responsos diarios, mensuais ou anuais,
oracións varias, pedidos, etcétera, para que finalmente se lle abran as portas
do Ceo.
Un pobre irá
directamente ao Inferno, dado que non poderá asumir o gasto de protección para
que se acorden del e imploren ante Deus a graza para amortizar os seus pecados.
Ademais, o rico ou
influínte, gozará da atención das máximas autoridades eclesiásticas, que se
supón intercederán máis directamente co patrón maior do Ceo. Mentres, o pobre,
de ter sorte, como moito terá o apoio do seu propio veciño, que se acordará del
por comerlle cinco centímetros de leira coa pedra de medir, e quedará feliz por
telo visto morto.
Isto é, que non
debe ser certa a historia esa de que «é máis fácil que un camelo pase polo ollo
dunha agulla ca un rico entre no Reino dos Ceos». Porque, senón, a conta de que
vén tanta pelota aos ricos e poderosos por parte dos xerifaltes da Apostólica e
Romana?
Ningún comentario:
Publicar un comentario